Sektor za avtomobilizem ter industrijo zajema več podkategorij. Medtem ko jih lahko diferenciramo glede na tehnologijo, aplikacijo in izdelke, en mega trenda povsem spreminja dosedanjo igro: 'Internet stvari' ali Industrija 4.0. Oba izraza opisujeta združitev dveh evolucijskih sil. Prvič, strojev, flot in obratov, ki so zrasli iz serij industrijskih revolucij in drugič, informacijske tehnologije, velikih podatkov (t.i. 'big data') in interneta.

 

Agilne in v prihodnost usmerjene organizacije inovativno združujejo te sile za povezovanje strojev, komponent in podatkovnih sistemov vzdolž celotne vrednostne verige. Nepredstavljivi nivoji prilagajanja in kostumizacije izdelkov so za najmočnejše in najboljše igralce že mogoče.

 

Medtem, naslednja dva pojava, povezujeta izzive in priložnosti industrije 4.0: kompleksnost zakonodaje in naraščajoče število svetovnega prebivalstva.

 

To ni nič manj kot četrta industrijska revolucija. Vendar njen napredek že upočasnjuje pomanjkanje talentov. Potreben je nov vodstveni profil, ki bo preko funkcionalnih, geografskih in konceptualnih meja, sposoben preobraziti kompleksnost v priložnosti. Medtem ko je poziv za razvoj takšnega talenta v svetovnem merilu v porastu, nekatere regije, kot je Azija, doživljajo še posebno strm vzpon tega razvoja.

 

Strokovna podpora

Amropova praksa za avtomobilizem in industrijo je zasnovana tako, da predvidi in se odzove na potrebe talentov globalnih organizacij v naslednjih pod-sektorjih:

 

Avtomobilistični OEM (proizvajalci), OES (dobavitelji 1. in 2. stopnje, specialisti), distribucija (uvozniki, veleprodaja, maloprodaja, OEM in neodvisni), storitve (svetovanje, inženiring, IT, trženje itd.).

 

Osnovni industrijski materiali (jeklo in aluminij, plastika), kmetijski stroji, strojna orodja, embalaža, mehanizacija in inženiring, letalska in vesoljska industrija, pomorstvo in električna energije itn.

 

Na podlagi 30-letnih izkušenj, Amropova praksa za avtomobilizem in industrijo združuje predane strokovnjake in specialiste v direktnem iskanju vodstvenih kadrov, presoji vodstvenih vrednot in svetovanju upravam, ki zagotovijo vodje za prihodnost - strokovnjake, ki bodo ambicioznim igralcem omogočili agilno, učinkovito in trajnostno načrtovanje, vpeljavo in izvedbo.

 

Združujemo razumevanje in vpogled v industrijo z lokalnim znanjem in tako povežemo lokalna oziroma regionalna odstopanja z širšim globalnim okvirom.

 

Vsa podjetja, ki so del Amropove mreže vodijo podjetniki in delničarji, ljudje, ki so globoko zavezani dolgotrajnim odnosom s strankami, ki temeljijo na zanesljivem zaupanju vrednem svetovanju.

 

Naša osredotočenost na kontekst, razumevanje specifičnih potreb in ciljev vsakega naročnika nam omogoča, da identificiramo in privabimo visoko uspešne voditelje:

 

Splošno vodstvo (ne-izvršni in vodstveni delavci na C-nivoju).

 

Korporativne funkcije: finance, kadri, IT, pravo, okolje, varnost in zdravje ter družbena odgovornost podjetij.

 

Operativa in poslovni razvoj, dobavna veriga in kakovost, raziskave in razvoj (R & D) ter oblikovanje, trženje in prodaja, storitve in komponente.

 

Vitko upravljanje – t.i. 'Lean Management' / Toyotin proizvodni sistem na vodstveni ravni ter ravni upravljanja trgovine.

 

Veliko pozicij je treba zapolniti na korporativni ali regionalni ravni. Amrop je izjemno dobro pozicioniran, da omogoča mednarodno širitev iz EMEA regij v Azijo, Srednjo Evropo, Latinsko in Severno Ameriko, in se tako ponaša z eno od najbolj tesno povezanih omrežij predstavništev v teh regijah.